Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме :
як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
перехід до процесу навчання,що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителя.
вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Цей модуль мені сподобався, емоційний стан добрий
як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
перехід до процесу навчання,що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителя.
вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Цей модуль мені сподобався, емоційний стан добрий
Комментариев нет:
Отправить комментарий